Kullanımı kolay şablonlar ve gerçek zamanlı takip ile gider raporlama sürecini otomatikleştirin. Fatura eklerini kolayca toplayın, dijital olarak sınıflandırın ve uzun süreli arşivleme sağlayın.
Maliyetleri ve bütçe harcamalarını gerçek zamanlı olarak takip ederek finansal sağlığınızı koruyun. Finansal doğruluğu ve şeffaflığı sağlamak için detaylı raporlar oluşturun ve mutabakat kontrolleri yapın.
Avans ödeme taleplerini ve onaylarını otomatikleştirerek zamanında ödeme yapılmasını sağlayın.
Satın alma talepleri için yapılandırılmış bir iş akışı ile şeffaflık ve hesap verebilirlik sağlayın.
Tüm finansal karar ve işlemlerin şirket politikalarına uygun olmasını sağlamak için otomatik onay süreçleri oluşturun.
Kurumsal harcamalar için sanal kart talep, onay ve takip süreçlerini kolaylaştırın.
Çalışan deneyimini bir üst seviyeye taşımaya hazır mısınız? Weoll ile iş süreçlerinizi nasıl daha kolay ve verimli hale getirebileceğinizi keşfedin. Hemen demo talep ederek Weoll’un size ve çalışanlarınıza sağlayacağı avantajları deneyin.
En yeni içerik ve kampanyalarımızdan haberdar olmak için kaydolun.